dijous, 24 de setembre del 2009

Avaluació Inicial

Noves Tecnologies, el nom per si sol ja espanta. Què hi ha darrera de les noves tecnologies? Un ventall de possibilitats infinites, però que implica uns coneixements que espero adquirir durant aquest semestre.
La primera activitat d'avaluació incial m'ha servit per adonar-me'n que malgrat jo creia que ja estava immersa en el mon de les noves tecnolgies em queda molt per aprendre. I d'altra banda, també m'ha servit per començar a analitzar i reflexionar sobre que implica, que signfica, tota aquesta tecnologia en el nostre dia a dia, i més en concret en l'àmbit educatiu.

1 comentari:

  1. Iolanda,
    Efectivament, sempre ens queda molt per aprendre..., i en l'àmbit de les Noves Tecnologies haurem de fer un esprint!! I és que la velocitat d'incorporació de les TIC a la nostra societat sempre em duu unes quantes passes d'avantatge. Ara que estan introduint els ordinadors personals a l'aula (Escola 2.0), creus que l'àmbit educatiu també està fent tard sistemàticament en la implementació de les TIC a les aules?

    ResponElimina